کالا با مدل و مشخصات مندرج در کارت استاندارد، دارای ۱۸ ماه ضمانت و خدمات پس از فروش طبق استاندارد کارخانه سازنده است.
اگر کالا در طول ضمانت دچار مشکل سختافزاری طبق استاندارد کارخانه سازنده گردد، در صورتی که در مدت سه ماه مشکل مرتفع نشود با کالا سالم (بدون لوازم جانبی) پس از کسر استهلاک ماهانه ۲٪ مدت زمان استفاده توسط مشتری تعویض خواهد شد. در صورت موجود نبودن کالا در انبار شرکت، کالا با مدل مشابه با توافق خریدار تعویض یا عودت وجه میگردد. لازم به ذکر است کلیه تعهدات تأمین کالا جهت تعویض و یا عودت کالا به عهده طرف دوم قرارداد می باشد و تعهدات آداک فن آوری مانیا (مانیا سرویس) در حیطه تعمیرات و ارائه خدمات پس از فروش می باشد.
- بروز هرگونه عیوب فنی و ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی، ریختن مایعات، نوسانات برق و هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز ایجاد شده باشد، کالا را از تعهد شرکت آداک فن آوری مانیا (مانیا سرویس) خارج مینماید. تشخیص برعهده کارشناسان شرکت خواهد بود.
- مشکلات نرمافزاری در تعهد ضمانت آداک فن آوری مانیا (مانیا سرویس) نمیباشد و در صورت امکان رفع عیب، این خدمات برای مشتری شامل هزینه می باشد.
- استفاده از هرگونه لوازم جانبی غیراستاندارد که باعث سوء عملکرد کالاهای طرف قرارداد شود، کالا را از ضمانت آداک فن آوری مانیا (مانیا سرویس) خارج میسازد.
- هزینه حمل کالا برای استفاده از خدمات بر عهده خریدار است.
- در صورت بروز مشکل برای کالای طرف قرارداد، آداک فن آوری مانیا (مانیا سرویس) مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی مشتری نخواهد داشت.
- در صورت مخدوش بودن هولوگرام یا عدم تطابق شماره سریال کالا با سریال مندرج در کارت گارانتی، کالای مورد قرارداد از تعهد شرکت آداک فن آوری مانیا (مانیا سرویس) خارج است.
- در صورت استفاده از لایسنس های غیر اصلی و یا نرم افزارهای قفل شکسته (Crack)، کالای مورد قرارداد از تعهد آداک فن آوری مانیا (مانیا سرویس) خارج می گردد.
- در صورت تعویض کلی کالا، مدت زمان باقی مانده از دوره ضمانت کالای معیوب به کالای جدید منتقل خواهد شد.